POLITICA DE RETUR
Aceasta pagina se refera la politica de retur a serviciilor si bunurilor achizitionate de pe pagina web www.loake.ro operata de SC SARTO DISTRIBUTION SRL cu sediul social in Bucuresti, 10-12 Maior Gheorghe Sontu (denumita in continuare Sarto Distribution).
Pentru ca procedeul de Retur sa decurga lin, te rugam sa ai in vedere urmatoarele aspecte:
Te invitam sa completezi formularul de returTe rugam sa te asiguri ca produsul sau produsele pe care doresti sa le returnezi indeplinesc conditiile de retur detaliate in acesta pagina.
Toate retururile trebuie organizate prin curierat, pentru protectia intereselor clientului si asigurarea trasabilitatii coletului. In vederea beneficierii de retur gratuit, comanda de transport trebuie organizata de Sarto Distribution, pe baza formularului de retur inaintat pe email la adresa retur@loake.ro. In acest sens nu sunt acceptate retururi personale la sediul sau puncte de lucru ale Sarto Distribution.
Pentru returnarea mai multor produse de acelasi fel, poti completa un singur formular de retur. Pentru returnarea mai multor produse diferite, este necesara completarea cate unui formular de retur pentru fiecare produs.
1. PROCEDURA DE RETUR
1.1.Sarto Distribution garanteaza respectarea tuturor prevederilor legislatiei UE si a O.G. 34/2014 in ceea ce priveste dreptul clientilor de retragere din contractual incheiat la distanta si returul produselor cumparate online.
1.2.In cazul in care Clientul/Cumparatorul doreste retragerea din Contract pentru achizitii online in cadrul termenului legal de retragere din contract, acesta trebuie sa-si exprime intentia de retragere din contract in termen de 14 zile, termen care curge din ziua urmatoare zilei in care a primit coletul. Produsele pot fi returnate prin curier la adresa Str. Maior Gheorghe Sontu 10-12, etaj 1, apartament 6.
1.3.In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract pentru achizitii online in cadrul termenului legal de retragere din contract, bunurile sunt returnate si se constata ca acestea indeplinesc conditiile de retur, Sarto Distribution va returna contravaloarea acestora in maxim o saptamana de la returul bunurilor, in contul bancar indicat in formularul de retragere. Din ratiuni de transparenta, Sarto Distribution nu accepta returul banilor in numerar, ci doar in cont bancar.
1.4.In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract pentru achizitii online in cadrul termenului legal de retragere din contract, Clientul trebuie sa returneze si eventualele cadouri complementare, accesorii sau bonificatii care au insotit produsul respectiv. In cazul pantofilor, sireturile de rezerva, saculetii de depozitare si cutia de pantofi reprezinta accesorii.
1.5.Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea tuturor Bunurilor vandute sau a Bunurilor cadou complementare, ce au insotit produsul comandat.
1.6.Clientul/Cumparatorul care solicita retragerea din Contract va beneficia de aceleasi conditii ca cele in care a primit bunurile: gratuit sau contra-cost.
2. CONDITII DE RETUR
2.1.Produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care se aflau in momentul livrarii, nepurtate, fara pete, urme de folosire sau orice deteriorari. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre dumneavoastra sau prezinta: urme de uzura sau folosire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
2.2.Returul se face insotit de certificatul de garantie in original si toate documentele cu care a fost livrat produsul. Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale cadouri, trebuie returnate si acestea. Ca returul sa fie procesat mai rapid, ideal este ca produsul sa fie returnat insotit de etichetele cu care l-ati primit.
2.3.Daca ati cumparat mai multe produse de acelasi fel si doriti sa le returnati pe toate, asigurati-va ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
2.4.In cazul produselor LOAKE, cutia de pantofi in care sunt livrate acestea este considerata a fi accesoriul produsului principal, iar returul produsului se face cu tot cu cutia produsului. In cazul produselor LOAKE, cutia pantofilor, catalogul din cutie, sacii de depozitare ai pantofilor si sireturile de rezerva sunt toate accesorii ale pantofilor, fiind destinate modelului de pantofi impreuna cu care au fost livrate, motiv pentru care nu se accepta returul fara aceste produse.
2.5.Intrucat evaluarea produselor comercializate pe website-ul www.loake.ro in vederea determinarii naturii, caracteristicilor si functionarii produselor poate fi facuta fara a le deteriora sau diminua valoarea, diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora va fi imputata consumatorului in vederea readucerii produsului in starea anterioara sau intr-o stare care sa permita recomercializarea acestuia, cu o pondere intre 0% si 50% din valoarea de achizitie a acestuia.
Exemple de astfel de diminuari de valoare sunt: produse uzate, purtate, zgariate, produse consumate, impregnate cu mirosuri, patate sau descusute, produsele din piele ce prezinta urme de folosire, ca curele cu urme de purtare, cutare, pantofi ce au talpile de piele zgariate sau au fetele cutate.
Intrucat suntem siguri ca si dumneavoastra va doriti sa primiti produse noi atunci cand achizitionati online, va rugam sa le returnati in starea in care le-ati primit. Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de functionare a bunurilor, consumatorul trebuie sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real. De exemplu: consumatorul poate sa incalte o pereche de pantofi pentru a vedea daca il strang sau ii sunt largi, insa nu poate iesi cu ei la plimbare intrucat vor prezenta urme de uzura. In vederea asigurarii unei experiente placute si a unui procedeu de retur lipsit de impedimente neplacute, va sfatuim sa incaltati pantofii doar pe un covor sau o mocheta, intrucat talpile din piele se pot zgaria pe suprafete dure. Mai mult, dupa ce incaltati pantofii, evitati sa mergeti cu acestia, intrucat fetele pantofilor de piele de vitel se cuteaza iremediabil.
2.6. La expedierea coletului va rugam sa va asigurati ca acesta a fost impachetat corespunzator pentru a impiedica orice risc de deteriorare.
3. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE (BUNURI CE NU SE POT RETURNA)
3.1.Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:
a. Contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului sa dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;
b. Furnizarea de Bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c. Furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar, ca produsele bespoke, made-to-measure sau asupra carora s-au facut modificari conform specificatiilor clientilor;
d. Furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
e. Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;
f. Furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
g. Furnizarea de consumabile.